Vanlige spørsmål og svar

Mange av de spørsmålene vi får er ganske like, og vi har samlet mange av dem her. Velg kategori for å begynne å søke etter svar på spørsmålet ditt. Finner du ikke svaret, kan du kontakte oss.

Tilbake

Spørsmål og svar - Bestilling

Jeg har lagt inn en bestilling men ikke fått noen ordrebekreftelse, hva skal jeg gjøre?

Svar:

Som oftest når en kunde ikke har fått ordrebekreftelse, skyldes det at ordrebekreftelsen har blitt tolket som søppelpost av kundens e-postleverandør.

Så før du ringer oss bør du sjekke om ordrebekreftelsen på bestillingen din har havnet i mappen for søppelpost i e-postleseren din.

Dersom ordrebekreftelsen fra oss har blitt klassifisert som søppelpost og du har mulighet til å markere at meldingen ikke er søppelpost, anbefaler vi deg å gjøre det. Dette for å sikre at du får fremtidige e-postmeldinger fra oss. Meldinger som for eksempel kan inneholde leveringsinformasjon eller informasjon med fraktnummer når bestillingen din er sendt til deg.

Hvis du ikke finner ordrebekreftelsen i mappen for søppelpost heller, er du naturligvis velkommen til å kontakte vår kundeservice.
Den andre årsaken kan være at bestilleren har oppgitt feil e-postadresse i bestillingen.