Vanlige spørsmål og svar

Mange av de spørsmålene vi får er ganske like, og vi har samlet mange av dem her. Velg kategori for å begynne å søke etter svar på spørsmålet ditt. Finner du ikke svaret, kan du kontakte oss.

Tilbake

Spørsmål og svar - Leveranse

Jeg har allerede bestilt og lurer på når varene kommer?

Svar:

På ordrebekreftelsen din ser du beregnet leveringstid i antall virkedager fra bestillingsdato.

Ved hjemlevering kontakter fraktselskapet deg senest dagen før levering.

Hvis du har valgt levering til monteringsverkstedet eller et firma, kan du følge forsendelsen din via en lenke som vi sender deg en dag før levering.

Vær oppmerksom på at enkelte steder ikke har utkjøring hver dag, det kan medføre at leveringstiden øker noe. I høysesong kan det ta ytterligere noen dager.

Jeg har ikke bestilt ennå, hva er leveringstiden for dekk?

Svar:

Leveringstid i følge informasjon på respektive produkt. Leveringstiden oppgis i antall virkedager fra bestillingsdato.

Jeg vil ha varene levert til en annen adresse enn min hjemmeadresse, går det?

Svar:

Du kan til og med få varene levert til en av de monteringsverkstedene som har meldt seg inn på vår hjemmeside. Vær oppmerksom på at du ikke bare kan bruke dem som utleveringssted.

Vi kan levere til en annen adresse (for eksempel til jobben din eller til det verkstedet du pleier å benytte) men kun hvis du velger direkte- eller kortbetaling. 

Vi kan levere til en annen adresse, for eksempel til arbeidet eller verkstedet du vanligvis leier, du velger dette i kassen i forbindelse med at du fullfører kjøpet.

OBS vi kan ikke endre leveringsadressen etter at varene er sendt fra vårt lager.

Hvorfor kan jeg ikke spore forsendelsen av bestillingen min via det fraktnummeret dere har sendt ut?

Svar:

Som oftest når vi får spørsmål om hvorfor en bestilling ikke kan spores med det fraktnummeret som er sendt ut, skylles det at forsendelsen ennå ikke er skannet inn på transportørens terminal.

I de fleste tilfeller kan bestillingen spores senest følgende virkedag etter det at du mottatt meldingen med fraktnummeret.

Hvis du har problem med å spore sendingen din, er du naturligvis velkommen til å kontakte kundeservice.