Vanlige spørsmål og svar
Mange av de spørsmålene vi får er ganske like, og vi har samlet mange av dem her. Velg kategori for å begynne å søke etter svar på spørsmålet ditt. Finner du ikke svaret, kan du kontakte oss.
Spørsmål og svar - Returer
Jeg vil angre kjøpet mitt, hvordan gjør jeg det?
Send en e-post til oss med ditt ordrenummer og skriv at du vil angre kjøpet.
Du må melde dette til oss innen 14 dager fra og med den dagen du mottok dine bestilte varer.
Hvis du vil, hjelper vi deg gjerne med returen. Kostnaden for returfrakten er da som nedenfor:
- 450 kr for et produkt i fraktkategori 1-2
- 550 kr for et produkt i fraktkategori 3-4
- 650 kr for et produkt i fraktkategori 5-6
- 800 kr for et produkt i fraktkategori 7-9
Den laveste kostnaden for returfrakten er 1400 kr. For komplette hjul tilbakebetales ikke monteringsavgiften, og avgift for demontering m.m. kommer i tillegg på 250 kr/hjul.
Hvis du har angret på kjøpet ditt, tilbakebetaler vi pengene med samme betalingsmåte som du benyttet da du bestilte.
Hvis du vil kjøpe andre varer i stedet, så legger du inn en ny bestilling.
Oppdatert 14.02.2024