Hvordan fungerer det?
Du legger inn en bestilling på vår hjemmeside og velger at varene skal sendes til en av våre monteringspartnere.
Etter at vi har sendt varene dine til vår monteringspartner, får du en e-post fra oss med informasjon som gjør at du kan følge varene dine på vei til verkstedet. Når du har fått den e-posten, kan du ringe og booke tid på verkstedet.
Hvor mye koster det og når betaler jeg?
Betaling for varene dine gjør du på vår hjemmeside.
For tjenester som bestilles fra et anbefalt monteringsverksted, har vi valgt å formidle betalingen mellom våre kunder og verkstedet. Hva som er betalt fremgår av ordrespesifikasjonen. Vær oppmerksom på at det fortsatt er verkstedet som er ansvarlig for de tjenester verkstedet utfører.
Kostnaden for de tjenestene du velger å få gjort hos andre monteringsverksteder betales til det aktuelle verkstedet. I den informasjonen som står under hvert verksted ser du prisen verkstedet har rapport inn til oss, men vi kan derfor ikke garantere denne prisen hos disse verkstedene.
Kan jeg bruke verkstedet som utleveringssted?
Det er ikke meningen at det skal fungere sånn. Tanken er at du skal bruke verkstedet hvis du har behov av deres tjenester. Dersom du av en eller annen grunn bare vil hente ut varene dine der, ber vi deg om å først ringe verkstedet og sjekke om det er mulig og samtidig spørre om hva det koster.
Komplette hjul
Hvis du velger å la et verksted skifte hjul på bilen din, vil det koste ekstra. I informasjonen som står under hvert verksted ser du den prisen verkstedet har rapport inn til oss.